לקוחות שרכשו מוצר באתר www.nickwatch.com רשאים לבטל את העסקה ולקבל זיכוי 14 יום מיום קבלת המוצר, בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981. במקרה של אי התאמה בין הוראות החברה להוראות החוק יגברו הוראות החוק.
ניתן לעניין בתנאים המלאים לביטול העיסקה בתקנון האתר כאן
בקשה לביטול עסקה ניתן יש למסור בכל אחד מהערים הבאים:
- בדואר רשום לכתובת: ווטצ’ינו בע”מ – נחלת יצחק 10, תל אביב.
- ווטסאפ שמספרו :050-3973789.
- בדוא”ל: [email protected]
- באמצעות חלון הצ’אט באתר או חלון יצירת קשר.
לבקשה יש לצרף את מספר ההזמנה או החשבונית, שם הלקוח, וכל מידע אחר שיאפשר זיהוי ההזמנה והלקוח. שירות הלקוחות ימסור לכם “מספר אישור החזרה” ותווית עם כתובת להחזר. על הלקוח לשאת בהוצאות משלוח ההחזר.
הזיכוי יבוצע תוך 14 יום מיום קבלת המוצרים במחסננו, ישירות לאמצעי התשלום המקורי בו בוצעה העסקה.
זיכוי כספי יתאפשר תחת התנאים הבאים:
הפריטים נירכשו אונליין באתר www.nickwatch.com . לא נוכל לזכות מוצרים שנרכשו בערוצים אחרים.
הפריטים יוחזרו במצבם ואריזתם המקורית, ללא פגם, טרם נעשה בהם שימוש.
החזרת מוצרים פגומים, במסגרת תנאי באחריות, תתבצע על חשבון החברה.
מימוש תנאי האחריות
יצרנית NickWatch עושה מאמצים רבים להבטיח מוצר איכותי ללא פגם. במקרים בהם תתגלה תקלה בלתי צפויה במוצר הנובעת מפגם בחומר או בתהליך הייצור, מעניק היבואן כחלק מהשירות אחריות לשנה אחת מיום הרכישה, שתמומש בכפוף להוראות שימוש היצרן ותנאי תעודת האחריות שצורפה לאריזת המוצר.
למימוש האחריות יש לפנות לשירות הלקוחות לקבלת הנחיות לאיסוף הפריט למעבדה ו/או החלפתו, באחד מהאמצעים הבאים:
ווטסאפ שמספרו :050-3973789.
בדוא”ל: [email protected]
באמצעות חלון הצ’אט באתר או חלון יצירת קשר.
דרכי מסירת מוצר לבדיקת מעבדה:
1. דרך מועדפת: שירות הלקוחות יפעל לאיסוף הפריט מבית הלקוח באמצעות בלדר.
2. העברת המוצר לחברת וסטיגו טכנולוגיות בע”מ, עין זיתים 4, תל אביב 6744840 באמצעות דואר רשום.
3. מסירה באחד מסניפי זיגזג:
תל אביב: מיקוניס 8, שעות פעילות ימים א-ה בין השעות 09:00 – 17:00.
ירושלים: עם עולמו 3 (אצל הוריקן), שעות פעילות ימים א-ה בין השעות 08:00 – 17:00.
חיפה: הפלס 4, שעות פעילות ימים א-ה בין השעות 09:00 – 17:00.
באר שבע: ישמעאל 12 (אצל קיי הפצה), שעות פעילות ימים א-ה בין השעות 08:00 – 14:00.
יש לצרף למוצר העתק / צילום של חשבונית הרכישה או הוכחת תשלום אחרת, תאור התקלה, שם, טלפון, כתובת דואר אלקטרוני לכתובת למשלוח חוזר.